sobota 28. září 2013

Mám ráda svůj pohled z okna














8 komentářů:

  1. To je opravdu krása, Amélko. Dokonce kostelík, možná i se zvony? Opravdu pohlazení po duši po ránu, že? Maruška

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amelie. Vůbec se ti nedivím, že máš ráda tento pohled. Já v paneláku nemám na co koukat (hezkého), ale tady na chajdě, je ten pohled k nezaplacení a za ty 3 roky co zahrádku máme se mi neomrzel. krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne fotky, pozdne letni, lehce podzimni!

    Uplne nejvic se mi libi ta treti. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Marci máš krásný podzimní výhled i s pozdním letním.Měj se krásně..

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, taky koukám na kostel z okna. Ale protestanskej :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí