pondělí 18. srpna 2014

Zdravotní klaun


Holkám se zdravotní klauni nelíbili, přišlo jim to trapné...ale mně se to líbilo.
I v nemocnici člověk potřebuje rozptýlit.
Tak aspoň že těm malým dětem se to líbí a přijdou na chvilku na jiné myšlenky.




5 komentářů:

  1. Přiznám se, že nemám klauny ráda. Ani normální ani nemocniční. Ale to je nějaký můj blok. Věřím, že spoustě malých (a určitě i velkých ) pacientů prozáří dny, které jsou nuceni strávit v nemocnici. Je to bezpochyby velmi záslužná práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě navštívili zdravotní klauni na JIPce a udělalo mi to větší radost než pětiletému klukovi, který tam ležel vedle mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravotní klauni jsou podle mě skvělí! Aspoň pro menší dětičky je to příjemné vytržení z nemocničního stereotypu... Co já bych za ně dala když jsem jako malá byla v nemocnici...

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ked som ležala na psych. a prišli prvykrát klauni tak som bola v takom psych. rozpoložení, že som mala na nich nervy, že so mnou jednajú jak s debilom. Mala som nervy na celý svet jednoducho.
    Ale po druhykrát mi to padlo vhod a vážne to človeka trochu rozptýli. Robia skvelú prácu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt, že klauni ne úplně všem sedí, každopádně si myslím, že to je obdivuhodná práce a ti lidi do toho dávají strašně moc :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí