neděle 12. července 2015

Lednice - Písečný svět





















5 komentářů:

  1. ♥ páááni, nádherné! Úžasné! Prohlížela jsem si je asi deset minut pořád dokola :-) Takové věci - téma- jsou mi moc milé♥
    Lidi jsou neuvěřitelně šikovní.
    Vy máte hezké zážitky, Amélko♥ :-) Já budu ráda, když se toto léto vůbec dostanu aspoň jednou do lesa nebo k jezírku :-) A taky že zase budu zíííítraaa doma a uvidím přítele, já jak pracuji na turnusy, bývám vždy pryč devět dní a ono je to hodně :) A omlouvám se, že se tak vypisuji sem, ale tolik hezkých věcí je nových. Máme doma v horním patře púdžá-room : pokoj určený jen pro meditaci. Má modré stěny a já se tam vždycky cítím jako v nebi :))) Hrozně se těším domů :)))

    OdpovědětVymazat
  2. A jujky, v nápisu snad mají chybu, píše se to: Avalókitéšvara, Avalokiteshvera. Jako by přehodili písmenka

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to je paráda. Obdivuji, jak někdo dokáže z písku udělat takovou nádheru. Máte úžasné výlety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z mála. Byl to můj tajný sen alespoň dvacet let. A jsem ráda, že jsem to mohla zažít, i když jen na víkend. Lednicko-valtický areál by si zasloužil alespoň týden.

      Vymazat
    2. Tajný sen? Když prohlížím ty fotografie, tak to splnění snu muselo být nádherné. Díky, že prostřednictvím Tvých fotografií jsme tam mohli být s Tebou.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí