neděle 26. listopadu 2017

Noční Ostravou domů




















6 komentářů:

  1. buď ti chlapi nebo já :D .. tož už nevím co dělám.. kde jsem udělala chybu.. vždy nejdřív hledám chybu u sebe, než u druhého v tomhle případě... a vždy to svedu na sebe.. ale horší je, že nijak nevím, kde tu chybu hledat.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tvé fotografie noční Ostravy jsou opravdu krásné, Amélie! Mám rád zář světýlek v temné temnotě noci. :) Vypadají tam všechna opravdu krásně. :) Měli jste se v Ostravě opravdu dobře :) V tomhle směru rozhodně aspoň krapet dobře. :)

    Magicmax

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám samá louže. Nemám louže rád, už vůbec ne ty louže, které nejsou vidět. Ale jinak hezké noční fotky. Joó, před třiceti lety jsem v Ostravě byl. Tehdy, vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až budeš v Ostravě znovu, tak se stav na kávu...

      Vymazat
  4. Ty fotky nemaj chybu!!!
    Vracela jste se aspoň ze Stodolní ?
    zdravím,
    M.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí