pondělí 30. července 2012

Křesla




6 komentářů:

  1. Ahoj Amelinko.
    Křesla krásná,akorád to místo na posed celkem neobvyklé:-)spíš Ty někdy?:-)
    Brigit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křesla jsou na schodišti v tom domě, jak je Jenda na táboře. Když jsem šla ze schodů dolů, tak jsem je uviděla a MUSELA jsem je vyfotit...sice jsem zdržovala lidi, ale...
      Jestli spím? Noo, občas někdy jo. Nemám tu Jendu, tak se mi povedlo nádherných 7 hodin, což se mi často nestává.

      Vymazat
  2. Trochu špatný přístup... :-)
    Křesla jsou moc pěkná. Mám rád retro.

    OdpovědětVymazat
  3. Kresla nebo kresilka pro panenky? :)
    Mam rada retro a jeste vsechno v miniaturnim (nebo jen mensim) provedeni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to normální, velká křesla...ale asi jen na ozdobu...

      Vymazat
  4. vypadají pěkně, já teda mám ted tohle křeslo http://www.radirna.cz/kresla-do-obyvaciho-pokoje ale někam mimo obývák si je taky umím představit

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí