pondělí 23. července 2012

Šla jsem se uklidnit na nádraží






Aby mi neruply nervy, zastavila jsem auto a šla jsem se projít na nádraží....

Díky příšerné náladě mé dcery jsem mohla udělat docela hezké snímky....
Všechno zlé je pro něco dobré.

16 komentářů:

  1. To je louže, nebo vstup do druhé dimenze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý ať si určí sám, Tenisáčku. Pro mě na chvíli vstup do jiného světa, do světa, kde vládne klid, ticho a mír.

      Vymazat
  2. Byla už jsi dost vyčerpaná, když jsi viděla dvojitě :-)) Jako vždy máš fotky nápadité!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko,jako vždy jsou fotky super,ale Tebe obdivuji dnes a denně.
    hezké a hlavně klidné letní dny.
    To se mě to mluví,když mě nikdo nevytáčí viď.

    OdpovědětVymazat
  4. to ještě jezdí takové červené vlaky? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to poklidně. Malé nádražíčko, červená lokálka... romantika.
    Nedivím se, že čas od času utečeš do světa klidu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidim ze nielen ja mam chut niekedy niekam utiect, akurat ja utekam na poschodie a tam si za 5minut vypijem kavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, já normálně nemám KAM zdrhnout, ale tohle bylo cestou od mamky, takže jsem zastavila po pár km, nadýchala jsem se čerstvého vzduchu a zase jsem šla do auta...

      Vymazat
    2. Ja mam dobru predstavu o tom kam mozes odist, ja som na tom este celkom dobre, po piatich minutach kafe zidem dole a poklidim hracky a ide sa dalej. Ale obcas mozem von sama, rovnake pravidla, akurat uklid narocnejsi :-) Ale na to som si zvykla, uklid narocny ale deticky su s ockom stastne.

      Vymazat
  7. Na nádraží chodím také rád. Je tam taková zvláštní atmosféra. A vždy udělám pár zdařilých "výcvaků".

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelo, byly jste v jednom autě? Už jsem to taky zažila, ale mě ty nervy ruply:-)....držím place, ať se ti daří vždy vystoupit a uklidnit se....já si na to pro příště taky vzpomenu a rychle vystoupím. Pokud to tedy bude možné, minule to bylo na čtyřproudovce, ale já stejně zastavila.....akorát jsem nevystoupila a ... .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO, byly jsme SPOLU v autě. Chvíli jsem ji nevěřícně poslouchala, a pak jsem odstavila auto na kraji silnice (to zase nevěřícně zírala ona) a šla jsem pryč. Musela jsem. Někdy mám chuť říct mým autistům něco, co by mě pak mrzelo. A JAK se mi do toho auta nechtělo. Ta vzpomínka je bolestná i po několika měsících.

      Vymazat
  9. Malé a klidné nádraží - pohoda. Co víc si přát.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí