pátek 1. listopadu 2013

Podvečer








1 komentář:

  1. včera jsem asi poprvé byla s breberkou venku v naprosté tmě. takhle pozdě jsme venku ještě nebyli... byla uchvácena světly aut a lamp, i hvězdy už svítili. v létě jsme chodili ven dost pozdě, ale bylo pořád světlo. až včera - bylo to moc pěkné ji sledovat, ten úžas v očích...
    a dnes jsem na tebe opět myslela - dělali jsme sušenky a to i s malou. dala jsem ji synovu zástěru z malování a kousek těsta, měla svůj váleček a vykrajovátka na plastelínu(čistá, nová)... jak se činila, nádhera... a já se zase jen kochala. teprve když jsme skončili, jsem si vzpomněla, že jsem to vůbec nevyfotila:-(
    to by byly krásné vzpomínky - snad příště, ale už to nebude to poprvé...
    gábina

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí