čtvrtek 3. dubna 2014

Dveře


"Nefoť to! Jsi trapná. Já se za Tebe stydím!" volala na mě Šárka a utíkala pryč.


A tak jsem jen narychlo cvakla pár fotek a upalovala jsem za ní.


Ale až já se budu stydět za ně (za své děti), tak se budou divit....



7 komentářů:

  1. Marcelko,
    ach ty děti!!!! :o)))
    Mně se fotky líbí!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty dveře jsou nádherné, byla by škoda je nevyfotit.No, děti mají často jiný názor. V čase mé puberty taky rodiče dělali všechno špatně :-)) Ahoj!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné určitě za vyfocení stály :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Dveře jsou opravdu krásné. Na poznámky dětí nehleď, jsou to puberťáci. Doufej, že snad jednou dostanou rozum. To už mám za sebou, teď to prožívám s vnoučaty. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Když byly moje holky v pubertě, chodily kus přede mnou, nebo za mnou, aby si nikdo nemyslel, že s tou TRAPKOU mají něco společného. Teď mají 24 a 25 a jsme si nesmírně drahé.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje maminka naopak na školním výletě, kde mne musela doprovázet, chtěla sedět jinde než já, abych mohla být s dětmi a ne jako jediná "trapně" s maminkou, aby se mi nikdo neposmíval. Jenomže já chtěla na tom výletě být s ní♥!, ne s těmi trapnými dětmi :D Tak to bylo takové úsměvné :))))

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí