pátek 11. května 2012

Kontejnerové zátiší







8 komentářů:

  1. Vivimos en una época ruidosa, pero en medio del estruendo y del caos ya sólo se oyen con claridad las desvergonzadas voces de los hombres de la basura...

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je síla,u nás je teda u popelnic docela poklizeno,asi je to tík,že se odpad odváží od den a popeláři okolo popelnic zametou.

    OdpovědětVymazat
  3. Vnímáno jako obraz, je to zajímavé zátiší. Vypadá to na velký úklid jednoho bytu - okolo popelnic je to také, zdá se, čisté a zametené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...úklid jednoho bytu? Ty jsi mě rozesmála. Tolik alkoholu nevypiju ani za 10 životů. :-P

      Vymazat
    2. Já taky ne. Aspoň myslím:-). Ale napadlo mě, že jde o nějakou special komunitu...

      Vymazat
  4. Kdysi jsem udělal fotoreportáž na život jednoho kontejneru. Už je to smáznuto, ach jo. Ale vytvořím nový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenisáčku, to si pamatuji. To bylo tak před rokem, ne?

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí