středa 30. května 2012

Stíny na poli






9 komentářů:

  1. Krásné tobě se vždy podaří vyfotit neco užasného

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem nedávno o výletě s dětmi na zmrzlinu a na hřiště...pak jsme to vzali zadem, cestou, kterou jsem nikdy nejela. Pár km "od domova" a taková nádhera.

      Vymazat
  2. Stínohra je pěkná, ale mě zaujal spíš ten starý plot. :-)
    Hezké zastaveníčko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se ten plot líbil. Mám ráda staré věci a staré lidi.

      Vymazat
  3. Dejando tu cuidado entre los campos olvidado...

    Un beso, cara Amalie.

    OdpovědětVymazat
  4. Tiché a úžasné zastaveníčko:o). Stíny stromů jakožto zapomenutá sláva velmi starých moudrých otců, jenž sledují náš svět skrze věky věků...

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny umí vytvářet nádherné věci, někdy až strašidelné.

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní stínohra, a úžasná modrá obloha....

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí