úterý 1. listopadu 2011

Hádanka č.4

Copak to asi je?


19 komentářů:

  1. Otočíme o 90 stupňů - a je to! - lavička na veselé autobusové zastávce
    JitkaT.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, super komentář, zasmála jsem se, ale správné řešení to není. :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Těžká hádanka, safra, safra! Tentokrát se laťka obtížnosti zvedla hodně vysoko. :)
    To je nějaký kryt na světlo. Rozhodně to je plastové.
    Dám se poddat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky nevím a to se na to dnes dívám už potřetí.

    OdpovědětVymazat
  5. ..hmmm to vypadá jako poklop od čeho? já tipuji že je to něco ze zahrady, je to miska od truhlíku?
    Fakt těžká hádanka :-) je tu nějaký Hercule Poirot?

    OdpovědětVymazat
  6. Drahuško, něco ze zahrady to není. :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Amelka se nám směje, usmívá pod vousy, teda, kdyby je měla. Konečně něco, co se hned neuhádne. :-P
    Já už chci vědět!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm tak já budu tipovat:-)
    krabička na svačinku, rakev na lyže, detail plastelíny..? to jsem zvědavá, jestli to někdo uhádne:-))

    OdpovědětVymazat
  9. ještě jeden nápad plastové krmítko? na zvěř, ptáčky anebo to mutil uhádl a ty nás Amelko napínáš:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Drahuško, plastové krmítko to taky není. Super hádanka. Usmívám se a představuji si, jak si lámete své krásné hlavinky...Brzy vám to prozradím. :-) Ale předpokládám, že už to každý v životě viděl, možná chodí či jezdí okolo...

    OdpovědětVymazat
  11. Teď mne s tou nápovědou napadlo, že všichni chodíme nebo s vozíky jezdíme do krámů okolo těch bezpečnostních rámů, které jsou u dveří obchodu, a někdy mají na sobě různé obaly, reklamy.
    Ale ta barva! Co by to bylo za krám, tedy obchod? Vždyť je to jak do pekla. :)
    Počkám na odtajnění.

    OdpovědětVymazat
  12. Krabička na svačinu, rakev na lyže, detail plastelíny? :-) :-) Dobré tipy. Fakt super, bavíme se tu s holkama nad vašimi tipy. A musím říct, že ani holky to neuhodly a to jsem to s Eliškou dokonce fotila. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. hm...billboard
    ta barva-červená a žlutá mě jedině napadá Mcdonald:-))) mňam..

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Huráá, Drahuška má bod...je to Mc Donald...holky ho milují a nepoznaly to...A to Eli v tu chvíli, kdy jsem to fotila, stála vedle mě.

    OdpovědětVymazat
  16. jejda tak to moc za bod děkuji:-) já se o bod rozdělím s Multi ten mě na nápad MCdonald přivedl a samozřejmě tvoje nápověda.Hezký večer a těším se na další hádanky :-))

    OdpovědětVymazat
  17. s Mutilem omlouvám se za překlep :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za připsanou asistenci, Drahuško! :) Ale vsítěná branka je jen Vaše. Já do mekáče nechodím, tak to bych neuhodl do soudného dne.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí