sobota 11. srpna 2012

Podvečerní procházka


Je mi zle.


A když je mi zle, nemám chuť ani sílu psát.


Bože, dej ať už je to brzy za mnou....



6 komentářů:

  1. Amelie, soucitim s Vami, taky je mi nekdy tak zle, ze nevidim cestu dal... at to brzy prejde preju ! petra

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, modlím se za Vás... Olga

    OdpovědětVymazat
  3. Procházíš těžkým obdobím Amélie, moc přeji zlepšení situace. Ale fotky jsou navzdory pocitům zajímavé - velice klidné místo na procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, drž se! Já taky nejsem v pohodě a čekám že to přejde. Brzy bude líp, uvidíš!!!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko,moc Ti přeji,ať je co nejdříve dobře.Na jedné straně se Ti vůbec nedivím,že Ti není dobře,jseš na všechno a všechny moc sama.Pomocník = žádný.Držím palečky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí