neděle 19. srpna 2012

Průchod do parku







11 komentářů:

  1. To je průchod nějakými hradbami?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je. Stačí dát do googlu PROSTĚJOVSKÉ hradby. http://www.panoramio.com/photo/23458204

      Vymazat
  2. Vidíš, tímto průchodem jsem chodila kdysi denně a vůbec mně nenapadlo si ho vyfotit. Jsi zkrátka všímavější než já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 36 let mě nenapadlo si ty hradby vyfotit, to až v posledních létech mám tendenci uchovat si to nejkrásnější...

      Vymazat
  3. Moc hezké... Evokuje to ve mně cestu do duše. Mnoho pozdravů Amélie.

    OdpovědětVymazat
  4. V noci to je asi hodně strašidelné.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí