pondělí 29. října 2012

Jak často říkáš "Mám Tě rád"????


Minulý týden jsem byla s Jendou na kontrole na psychiatrii a TOHLE viselo na nástěnce...


MOC se mi to líbilo.


RUKU na srdce...

KOLIKRÁT jste poslední den  (či týden) někomu řekli: "Udělal jsi to dobře, jsem na Tebe pyšný, mám Tě rád, jsem rád, že jsi" ap.???


JAKO dítě jsem to nikdy neslyšela.
A jako manželka? Asi taky ne...

9 komentářů:

  1. Ahoj MArci,
    to si s dovolením kradu na FB.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem už sama s manželem a neustále ho chválím.Potřebuji,aby doma něco vylepšoval atd...No nevím jak by reagoval,kdybych ho neustále prudila.Naučili mě to doma již v dětství. Táta říkal,že chlap se musí neustále chválit,jinak mám smůlu a heslo udělej si sama.Jsme spolu 37let a zatím to nějak funguje- říkám zatím.

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, četla jsi někdy knížku Williama P. Younga s názvem Chatrč? To je myslím nejhezčí knížka na téma Boží láska a člověk. Kdyby to záleželo na mně, zařadil bych jí do povinné četby a možná i jako dodatek k Bibli. Je velmi důležité se o lásce vzájemně ujišťovat. Někdy slovy, jindy třeba tím, že udělám něco, z čeho bude mít ten druhý radost. Mám hodně oblíbených bloggerů, ale tebe Marci, tebe mám obzvlášť rád!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Davide, já Tebe taky. Ne, tu knihu jsem zatím nečetla, ale poohlédnu se po ní. Díky.

      Vymazat
  4. MOC krásné :-))) děkuji za povzbuzení...

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, občas stačí pár slov :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko,nezbývá než souhlasit....Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. někdy je příliš těžké něco takového vyslovit nahlas,většinou mamče píšu,že jí mám ráda,ale řeknu to málokdy

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí