středa 1. února 2012

Moje vilka


Dělám si legraci.


Není moje...


...ale je hezká....


Ne?





13 komentářů:

  1. To teda je:-) Je fakt úžasnáááá ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná!
    Kdepak rostou takovéhle domy? :) Já vím, v Evropě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezka je opravdu, skoda ze neni tvoje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, taky by se mi to líbilo. Pozvala bych Tě na návštěvu.

      Vymazat
  4. no ja by som takú isto chcela :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helemese, to je zájemců. :-) Musím si dávat pozor, aby mi ji někdo nevyfouknul před nosem. :-)

      Vymazat
  5. Taková pohádková, ale není to úplně můj šálek kávy, klidně ji přenechám, ha ha.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se také líbí a legeaci si nedělám, také bych ji chtěla.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekna ale malinka, som trosku slepa a tak som si myslela ze si moc skromna, doslo mi to az u tretieho obrazku. Je fakt tvoja :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A já už jsem se chystala prasknout závistí! :D
    Je opravdu překrásná - jako z pohádky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí