sobota 10. května 2014

Nejsem tak silná, jak se zdá....


Nalezeno na FB... a dnes to perfektně sedí....

17 komentářů:

  1. Na to máš plné právo, moje obdivuhodná přítelkyně! Kdykoli. Vždycky. Ale když Ty JSI silná. Moc jemná, milá, laskavá, hodná, ale silná taky. I kdybych Tě viděla zhroucenou, stejně by jsi byla pro mne silná. Přesně tak jak člověk být má. Prostě ano :)))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Keď som pred dvomi mesiacmi náhodne našla Váš blog (nie konkrétne tento, ale ten druhý) a prečítala si tie srdcervúce a statočné články, vravela som si, ten človek na druhej strane nemôže skutočne existovať. Čítala som si ďalej a bola čoraz presvedčenejšia že niekto si len píše rôzne príbehy, zozbierané od viacerých ľudí.

    Napísala som Vám, odpovedali ste. Napísala som opäť a čoraz viac ma Vaše maily začali presviedčať že to dobro a silu, ktorú v sebe ten človek má skutočne existuje a tým človekom ste Vy.

    Stretla som v živote veľa ľudí na rôznych miestach, s rôznymi životnými príbehmi, no úprimne, Vy ste v mojich očiach jedna z najkrajších a najsilnejších osôb, aké som kedy stretla. A sila nie je len o tom, že človek sa má neustále dobre, že sa tvári, že je všetko v poriadku aj keď nie je. Sila je hlavne v tom, že napriek bolesti a smútku a strachu sa človek opäť dokáže postaviť na nohy, ale zároveň sa vie aj „schúliť“ niekomu do náručia a vyplakať sa.

    Amy, posielam Vám všetku silu a aj napriek vzdialenosti, cíťte, že sme tu s Vami, že sa máte o koho oprieť, máte s kým zdieľať nielen radosti, ale aj starosti. Môj mail poznáte. Som tu vo dne v noci. A to nie sú len slová. Keby niečo, veď Vy viete. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. A já že Ty jsi! :)))))))) A my všichni a Jeníček, holky, tolik lidí....- až je to možná na Tebe moc :))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím s La vie adorable!!!

    Kdysi jsme u nás v církvi měli takové kázání na téma puzzle. Něco v tom smyslu, že každý z nás je takovým malým kousíčkem, který pasuje jen a jen na to jediné místo v celkovém obraze světa. Ty jsi, Marci, přesně tam, kde máš být! Není ti rozhodně co závidět! Na druhou stranu je ale skvělé, když je člověk tam, kam patří. Ty jsi jeden z lidí, kteří mění tenhle svět! Možná si to ani neuvědomuješ, ale ty to fakt děláš! Měníš svět svým autistům, měníš ho svým tisícům čtenářů, svým přátelům.... I v mém životě by zůstala díra, kdybys tu najednou z nějakého důvodu nebyla. Já nevím, proč ti Bůh naložil takhle těžké břemeno. Nevím, proč je na světě autizmus, mentální a psychické poruchy. Proč zrovna ty nemáš k sobě někoho, kdo by ti pomohl, podržel tě, když jsi dole. Ale jsem si jistý, že Bůh ti dal potenciál tu situaci zvládnout. Určitě jsou dny, kdy si zoufáš, kdy si říkáš, že už to nejde. Ty ale máme všichni! Věř mi, že jsi jedna z nejsilnějších osobností, jaké jsem kdy viděl! Často jen žasnu a kroutím hlavou, jak je možné, že zvládáš to všechno. A nejen, že zvládáš. Ty se ještě stihneš rozdávat, těšit jiné, povzbuzovat.... Jsi neuvěřitelná a já jsem potěšený tím, že tě znám! Bůh ti žehnej v každou minutu na každém kroku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to už jsem někde viděl. Musím říci, pravda

      Vymazat
    2. Chtěla jsem něco napsat, ale teď už ne, protože David to vyjádřil přesně a dokonale. Podepisuju to, co řekl.

      Vymazat
    3. Krásný komentář, který Tě Marcelko vystihuje a který je oceněním tak vzácného člověka jakým jsi. V poslední době moc komentáře nepíšu, ale občas nakukuji jak se Ti daří zvládat celou situaci. Zvládáš ji bravůrně, ale mysli taky na sebe a své zdraví.

      Vymazat
  5. pro david bachmann: Omlouvám se, že na to reaguje i někdo, kdo nemá :D, ale: HROZNĚ MOC SE MI TO LÍBÍ TA MYŠLENKA S TÍM PUZZLE! :)))))))))) věřím tomu také a juj zrovna včera jsem nad tím přemýšlela :))))))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Gil: Mně se ta myšlenka taky líbí! Jen si nejsem jistý svým vlastním místem v tom obrázku. U Amelie mám jistotu, že je přesně tam, kde ji Bůh chce mít. Je neuvěřitelné, jaká osobnost se z ní díky okolnostem, které by spoustu lidí zlomily, stala. Americký kazatel Tommy Tenney nedávno psal na svém Twitteru, že je zajímavé, že co jednoho zlomí, druhého posílí. Souhlasím s ním!

      Vymazat
  6. Dobrý den Ami, i já budu jednou z těch, která vás snad trochu přesvědčí že jste mnohem silnější než se možná cítíte.Nemohu popsat slovy kolik mi toho Váš blog o Jeníčkovi dal, jak moc mne obohatil.Jsem studentka na spgš a nyní mám praxi ve speciálním zařízení.Vybrala jsem si speciální MŠ, protože jsem díky četbě vašich článků hrozně moc chtěla pracovat s autíky.Stálo při mně štěstí a ve třídě mám rovnou dva kluky - autistická jednovaječná dvojčata, říkejme jim třeba Péťa a Pája.Tak hrozně jsem se na ně těšila a byla jsem tak pyšná když jsem díky vašim článkům a mravenčí práci za ty roky věděla jak s nimi pracovat.Mám je oba strašně moc ráda, ráda s nimi pracuji a za tu chvilku co jsem tam ( od začátku do konce května ) už jsme u dvou velkých pokroků :-)) Každý den kdy jsem tam a věnuji se jim,protože mě to opravdu baví, vzpomínám na vás, že jen díky vám,se mě ti kluci nebojí a našli jsme si k sobě cestu.Těžko se mi bude od nich odcházet, ale půjdu s velkým naplněním a pocitem, že autistické děti jsou skvělé a skvělé jsou tím, jak jsou jiné.Na 80% jsem rozhodnutá že bych se speciální pedagogice chtěla věnovat i na vysoké škole.Jste úžasná osoba, smekám před Vámi, nevzdávejte to !! Za vše děkuji, Natálie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Natálko, úplně mě z toho komentáře mrazí. Děkuji za krásné psaní. To zní nádherně. Jsem ráda, že blog pomáhá tolika lidem a dokonce malým dětem s autismem najít pomocnici a kamarádku:-) Speciální pedagogika je super, gratuluji k tomu rozhodnutí.. i mě by to bavilo. Budu se těšit, že o vás ještě uslyším. Děkuju.

      Vymazat
  7. Ano, i na FB člověk občas najde moc hezké myšlenky. Některé z podobných "mott" jsem si stahovala do počítače ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ti všichni přede mnou to vyjádřili lépe. Jen se připojuji. P.

    OdpovědětVymazat
  9. Moje draha, to, ze nekdy zapochybujes, places nebo zoufas, ale vubec neznamena, ze nejsi silna. Prave to, ze jsi to nikdy nevzdala, ze stale bojujes a kazdy den pro sve deti delas naproste maximum, je dukazem, jak moc silna zena jsi.
    Obdivuju te a jsi pro me velkym zivotnim vzorem.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí