čtvrtek 22. prosince 2011

Můj anděl



Pomoooc, utíká mi anděl....

3 komentáře:

  1. Milá Amélko...přeji Ti i tvým úžasným dětem krásné a požehnané Vánoce...
    Děkuji za tvé psaní, které mě vždy donutí se zastavit a poděkovat za vše, co mám...
    Také máme jisté starosti, ty jsou ale proti těm tvým maličké...
    Jsi skvělá ženská, úžasná matka a velmi tolerantní manželka...smekám před Tebou...
    A přeji, ať je Tvůj anděl vždy při tobě, hlavně v těch náročných chvílích...
    Díky za návštěvu u mě...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný anděl, to tedy ano. Jinak přeji samozřejmě veselé Vánoce a šťastný Nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Madlenko, Tome, děkuji, i vám přeji nádherné vánoce plné lásky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí