čtvrtek 13. října 2011

Chudák babička

O prázdninách jsem si dala "rande" s Kopretinou.
Čekala jsem na ni asi půl hodiny...
...a mezitím jsem pozorovala u parkoviště tuhle "babičku"....
Přišla...

....podala si velkou větev....

...vyšťourala co potřebovala...

....dala si to do tašky a šla...

Takhle bych skončit nechtěla....

Normálně lidi nefotím.... Ale i to se chci naučit....
Holt je to příběh ze života...

18 komentářů:

  1. Chudák babka...koukám že šťourá z kontejneru pro úřad práce...

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba si chce k důchodu přivydělat...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mne to zaujalo, co asi tak může být v kontejneru Úřadu práce za zajímavosti....a třeby by se jeden divil :-).No vidíš že si to zvládla a je to pěkné. Dneska vyjímečně u nás vylezlo najednou sluníčko a dokonce už se i na té obloze drží už nějakou chvíli. Tak přemejšlím, že vezmu smečku a půjdeme se projít.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych tak nechtěl skončit. Brr!
    Ale touto činností se zaobírá hodně lidí a nemusí se jednat vždy o bezdomovce. I ona paní vypadá slušně oblečena. To bude jen sběračka, reciklátorka. Oni lidi vyhodí opravdu cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  5. Amélie - díky za odkaz na blog :-)
    Aby jsme takto nedopadli bohužel všichni, se současným zdražováním a reformami.
    Pa.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje maminka je taky šťouračka, hlavně v kontejnerech na tříděný odpad. Nebere to nějak hloubkově, ale když je na povrchu něco, co se hodí, tak...jí to nedá:) Na konci školního roku mi z kontejneru u školy přinesla kompletní Scrabble, Activity bez asi deseti kartiček a několik - vážně dobrých - učebnic angličtiny. Na aukru bych za to dala dva tisíce minimálně, díky mamce to mám zadáčo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bloud..., to zní dobře... to byl ale úspěšný lov...že bych se taky přidala? :-) Ale při mé smůle bych nic nenašla.

    OdpovědětVymazat
  8. Ono je to také ošemetné jen tak fotit lidi - je na to dokonce zákon, který zakazuje uveřejňovat fotky lidí, pokud s uveřejněním osobně nesouhlasí! - mohou tě nařknout a být proti zveřejnění!! Takže pokud chceš fotit lidi a nemáš jejich souhlas - pozor ať nenarazíš! Byla jsem na tuto věc upozorněna, když jsem uveřenila svou první fotku cizích tváří - musela jsem jim pak zakrýt obličeje - ale i tak ty fotky neztratily na kráse -:))) Takže chutě do toho, jen rozostřuj obličeje. -:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ivet, rozostřovat obličeje neumím. Paní byla zezadu, tak jsem ji sem dala, jinak bych si asi netroufla. Spíš budu fotit kytky, zvířata, kameny, zvláštnosti...ne nikoho, kdo by mi mohl vynadat. :-P Taky bych nechtěla viset na cizím blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle taky někdy vyfotím , ale skončit bych tak taky nechtěla. Podařilo se mi tak jednou vyfotit bezdomovce,mám je u sebe na blogu.Dobrou noc přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Třeba jen něco omylem vyhodila a tak to zase šla vybrat. Mně se to už taky jednou stalo ( ještě když jsem bydlel v Čechách ) a tak jsem bufetil dlouhých pět minut než jsem to zase vyšťoural. A jak jsem se ale při tom styděl:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Malé srdce, ta paní nic neztratila, stála jsem tam více jak půl hodiny...takže vím, co všechno se jí "hodilo".... Ale s prohledáváním popelnice mám své zkušenosti i já...už asi 2x někdo vyhodil něco, co jsme ještě "potřebovali".... Jednou jsem tam hledala klíče od auta, když měl Jenda období, že házel věci do odpadkového koše. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mal take obdobie aj Robincek, prisiel pri tom o kus zo svojho oblubeneho puzzle, uz tam nema macicku, ale ma tam ostatne zvieratka a to puzzle ma stale rad.

      Vymazat
  13. KOntejner Úřadu práce? Třeba je to tajný agent, mistrně převlečený za babičku:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Je to smutné, takových lidí potkávám čím dál tím víc. Je mi z toho k pláči..taky bych tak nechtěla dopadnout.. ale kdo ví, jak se k nám budou chovat naše děti, až nám vyrostou..

    OdpovědětVymazat
  15. Ony tam prý jsou občas docela fajn věci. Ale to mám jen z doslechu - fakt! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Smutné ... Veľmi smutné ... :-(

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí