čtvrtek 9. února 2012

Hádanka č. 19


Copak Jeníček namaloval?

10 komentářů:

  1. Šnek nebo motorová pila
    JitkaT

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den Amélie ,já v tom vidím dudlíček Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Žeby dudlíček? Nebíčkový? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tipovala dudlík :-) ?? Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Dudlíček-nebíčkový

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jste uhodly (kromě Jitky - ta mě aspoň rozesmála)...ano, Jenda říkal, že to je nebíčkový dudánek. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, to jsem nějak prošvihl hádání. Ale dudlík je to jak vyšitý. Musím alespoň takhle Jeníka pochválit, že umí nejen pavouky (sluníčkové stonožáky), ale že už má i jiné náměty a hezky zvládnuté. Picasso by to nezvládl lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček je šikulka. Přeji pohodový víkend. :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí