neděle 12. února 2012

Hádanka č. 20



Nejspíš to budete znát, ale já jsem to asi před  měsícem viděla poprvé...


Nikam se nedostanu a u nás na maloměstě TOHLE nemáme....




A správné řešení je ZDE:


Já jako nekuřák a mimopražský občan tyhle vymoženosti neznám....


A teprve, když jsem byla navštívit Markétu a Tygra, objevila jsem tohle kousek od jejich domu.....

13 komentářů:

  1. Nějaká reklamní či informační cedule?
    Zarážka na opilce (uprostřed chodníku)?

    OdpovědětVymazat
  2. Není to na pytlíky na psí hovínka? Mate mě ale to umístění. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Co takhle na sáčky pro psí extrementy? Tam se něco určitě dává, a něco z toho zase vyndavá. Automat na kondomy to asi taky nebude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Automat na kondomy není k zahození, ALE jen jestli jsou muži ochotni je používat... :-P Ale jako nápad je to prima.

      Vymazat
  4. že by to byl zásobník na sáčky po kakání pro pejsánky??

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marcelko, mě zaujala ta část s písmenky a na netu jsem zjistila, že by to mohl být reklamní popelník, takové 2 v 1 :-) U nás v Liberci jsem se s tím zatím taky nesetkala, tak nesmutni, že to nedorazila k vám na maloměsto.
    Hezký večer, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhodla jsi, máš bod, ale vůbec nechápu, jak jsi na to přišla... super.

      Vymazat
    2. Marcelko, děkuji.
      Mám radost, ale správnou odpověď bych bez nápovědy ze třetí fotografie nevěděla. Po zvětšení fotky jsem přečetla ...republic.cz a po ve vyhledávači mi to nabídlo reklamní agent. Media Republic a správnou odpověď jsem viděla na jejich stránkách. Takže je to jako jednička z písemky, ale s opisováním:-)
      Eva

      Vymazat
  6. TAK K NÁM TAKOVÁ VYMOŽENOST JEŠTĚ NEDORAZILA.Holt bydlíme daleko od Prahy.

    OdpovědětVymazat
  7. To k nam na malomesto tiez nedorazilo, aj ked by sa to sem hodilo. Hlavne okolo zastavok. Na to ze tu stoji balicek cigariet skoro 20dolarov je tu teda nedopalkov neurekom. Okolo zastavok je nedopalkov kludne aj za dve stovky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí