úterý 12. června 2012

Na vesnici




5 komentářů:

  1. Nějakou takovou zrůcaninu si přeji koupit,někde poblíž mně a v krásné přírodě,sen,statek,dvůr,zvířata,louky,zeleň a les a tak jsem se zasnila....

    OdpovědětVymazat
  2. k takovéhle zříceníně ještě ale nějaký ten milionek cash na opravy :) já mám vztah ke starým věcem, ale už také vím, co kolik stojí. Nejhezčí je strom!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - oprava zchátralých budov je často velmi nákladná.

      Vymazat
  3. Z těch domů vyzařuje stesk a smutek:o(. Volání o pomoc, lásku, znovuzrození domova...Je to hřbitov zašlé krásy. Tady už jsou zapotřebí i velké peníze, zašlo to moc daleko, ale mnohdy stačí jen kouzelné láskyplné ruce a dům pokvete. Děkuji Ti drahá moja za miloučký komentík:-D.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí