čtvrtek 14. dubna 2016

Hádanka č. 76


Správné řešení:



4 komentáře:

  1. Zírám na to, to jsem z toho jelen, k čemu to je? Ach jo, moc těžké pro mou hlavu. Ta část vpravo mi něco připomíná, ale jsem bez nápadu.
    P.S. díky za pozvání

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to jako nějaká vložka do zámku, ale to je asi blbost, protože je to umělá hmota. Je to oříšek :-) Hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě nic nenapadá.
    Ale líbí se mi nápad se zámkem. Díl vpravo vypadá jako s drážkou, ale při bližším pohledu to tak není. Není to vyplněno magnetem? Pak by to mohl být magnetický zámek. ;-)
    Určitě je skutečnost jiná, jsem zvědavý, co to doopravdy je.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vnitřnosti budíku vidím prvně. Já na demontáže nikdy moc nebyl, hračky jsem si šetřil. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí