čtvrtek 3. listopadu 2011

Hádanka č. 7


 Vidím, že se vám hádání zalíbilo....

 ...pro dnešní den....

 ...pro vás mám otázku....

 Jakou máme značku auta?
Jak se jmenuje auto, kterým jezdíme?
A uhodnete i barvu?
:-)

21 komentářů:

  1. Já tipuji Renault zelené barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi číslo, já o autech nic nevím, jsem ráda že jsem vůbec poznala auto... .-)
    Mohla bych ti říct akorát, že to má čtyři kola, brzdu a pedál a taky volant. Jo a nějaký sedadla na pěkné posezení... :-)
    Jsem zvědava na odhalení a vidím, že tento blog musím prozkoumat!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, Ty jsi mě rozesmála. Dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Amél, dobrá foto hádanka:-).Hádat nehádám, neb jsem ho už viděla:-).

    OdpovědětVymazat
  5. :-D heh ja sa len zasmejem moja, keby si mi to auto aj na fotke ukázala, tak neviem, mňa auta nelákajú a značky nezaujímajú :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Napsala bych zcela stejný komentář jako VENDY, takže jen dodám, že mi mrzí, že minulá hádanka nebyla odtajněna.-:(
    Já typovat tuto nebudu, pokud jsem vezena autem, vím jen že je pěkné, pohodlné a řidič naštěstí nadmíru šikovný!-:))

    OdpovědětVymazat
  7. :-))) Ty jsi číslo! Pro slzy nevidím. :-)
    Auto máte osobní, koroze místy v síle plechu, barva tedy kafebronzdozelena! :-p
    ...
    Pěkný Pátek, Marcelko. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Je to Citroen Jumpy? tipuji podle fota hádanka č.5.
    Jaroušek mě slušně školí ohledně značek a dopravy jako správný Aspíček, právě jsme dorazili z prochajdy...

    OdpovědětVymazat
  9. hm možná budete mít spíše toto http://www.aaaauto.cz/cz/citroen-berlingo/car.html?id=2204514&make=23

    každopádně citroen zelený :-))

    OdpovědětVymazat
  10. :-D :-D
    Tak to jsi mě fakt pobavila. Je to kombík, že jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak značku nevím, já si nepamatuji ani svoji, musím se většinou koukat do techničáku. Tipuji tak nějak 1S8 0007. Čím víc nul, tim víc Bond. Ne blond, Bond!
    Kopretinko, jaké je to auto? Aha, hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja nejdem hádať, lebo ja rozlišujem autá len podľa farieb a tú si neukázala :-))))
    Až dnes som objavila tvoj nový blog a koľko je v ňom už článkov! Fajn, že si ho založila a že sa budeš venovať aj sebe. Prajem ti príjemne strávený víkend! Daniela

    OdpovědětVymazat
  13. Musím říct, že každý komentář mě pobavil, i když každý jinak. Nevěděla jsem, že hádankování je tak zábavné. :-) Auto je kombík a je zelené. Ale není to Citroen ani Renault. :-P A nejvíc mě pobavil Mutil, protože písmenka a čísla na značce jsem nemyslela, ty si opravdu nepamatuju. :-P
    Kopretinko, dík, že jsi nehádala.

    OdpovědětVymazat
  14. Danielko, vítám Tě u SEBE na návštěvě, ráda Tě vidím.

    OdpovědětVymazat
  15. jsem zklamaná:-) takový průzkum aut skoro denně absolvuji a víme,že je to přibližovadlo zelený:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Akinoma vyhrála...Máme zelenou Fabii combi.

    OdpovědětVymazat
  17. Drahuško, nebuď zklamaná... Líbí se mi, jak přemýšlíš..o všem.

    OdpovědětVymazat
  18. :-)díky Amelie za hezká slova,potěší:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí