pátek 23. prosince 2011

Vzpomínka na podzimní procházku


6 komentářů:

  1. Amélie,přeji tě krásné a hlavně pohodové poklidné vánoční svátky.Tobě a i celé tvé rodince.
    Zbyněk

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko,
    myslím na Tebe a chystala jsem se ti napsat mail, ale v tom frmolu nevím, co dřív, což mne mrzí, a tak alespoň ti píši sem, přeji, aby ty sváteční dny byly požehnané, jak jen to je možné, abys je mohla s dětmi prožít v klidu a míru a taky, aby i noha tak nebolela.
    a do nového roku
    Ať Hospodin ti žehná a chrání tě,
    ať Hospodin rozjasní nad tebou svou tvář a je ti milostiv,
    ať Hospodin obrátí k tobě svou tvář a obdaří tě pokojem (Numeri,6,24-26)
    Mám tě ráda.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Podzimu já se snad nikdy nenabažím...

    OdpovědětVymazat
  4. Žirafko, já taky ne. Podzim je nej. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Janko, děkuju. Často na Tebe myslím a je mi líto, že na Tebe nemám čas. Snad jsi v pořádku. Musíme zase někdy zopakovat naši "fotící procházku". :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí