pátek 2. března 2012

Zajímavý obchůdek







8 komentářů:

  1. Takovéhle obchůdky mám moc ráda. Jsem schopná tam probendit hodně času (bohužel i peněz).

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,ten obchůdek,no to je super-ještě,že již nebydlí poblíž Benešova-asi bych neodolala a výlet by byl naplánován...

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, tak jsem teprve dnes objevila tvůj druhý blog, to jsem blesk, viď??? Je krásný, a je moc dobře, že jsi ho založila, neb je pro změnu o tobě, o tvé krásné duši a krásných fotkách...:)A propo ten obchůdek přímo zve k návštěvě, vzbrala bych si....;) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle obchůdky mám moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych na to měla, tak to celé skoupím... :( Nebo aspoň tu formu na bábovku, tu bych potřebovala jako sůl!

    OdpovědětVymazat
  6. To by se pekly bábovky ... a nakládaný hermelín - mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mirku, díky za návštěvu na blogu, ráda Tě vidím.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí