neděle 29. dubna 2012

Lev v okně








8 komentářů:

  1. Prostě král :)
    Krásné fotky, krásné zvíře, i když mám tygry radši.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si říkal, kdo má doma lva. Takhle totiž kouká v našem domě labrador. Až při dalších snímcích mi došlo, že se jedná o snímky ze zoo. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No teda :-) tá posledná foto nemá chybu!
    Dík za návštevu u mňa.

    OdpovědětVymazat
  4. :-))) no to je úžasná fotka! Taková zoologická drbna vyložená v okně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To sú úžasné fotky, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se vám fotky líbí. I mě pán tvorstva zaujal.

      Vymazat
  6. Tenhle lev dává jednoznačně najevo, že je opravdu pánem tvorstva. Adaptován v novém prostředí vypadá opravdu mužně:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je dobrý pán domu, je tam jak paša....trošku mi připoměl našeho souseda, ten je Lev znamením, ale taky se dost často takhle vůči okolí vymezoval. Jako pán a vládce....

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí