neděle 12. května 2013

Konopiště v záplavě květů










6 komentářů:

  1. nádhera, taky jsem to tam měla na jaře ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za skvělý tip na procházku,budu se tam muset taky podívat.Moje kolegyně na Konopišti bydlí,ale park jí vůbec nebere,což nechápu.

    OdpovědětVymazat
  3. Marci,hezky jsem se s tebou prošla na Konopišti,nedaleko od něj je moje rodiště.
    Doufám,že se tam ještě někdy podívám..Děkuji za procházku.Mějte se všichni doma dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko,na Konopišti je teď krásně ,když kvetou rododendrony.Všechny vás zdravím

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, to je dobře, že jsi byla na procházce a zrovna na tak nádherném místě. Fotečky jsou jako vždy krásné. :-) Také miluju přírodu! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí