pondělí 2. listopadu 2015

V kostele


















Moje nové útočiště...


4 komentáře:

  1. Krásny kostol, dúfam, že tam nachádzaš pokoj, lásku a odvahu na život!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Danielko, konečně jsem se zase dostala do kostela a pevně doufám, že teď už mi to vyjde častěji.

      Vymazat
  2. ♥ nádherný kostelíček, takový plný klidu, prostoru (nepřeplácaný), úplně to na člověka dýchne :)
    U nás na konci polní cestičky někdo postavil posezení a u něj sošku :) Nevím přesně který svatý to je, možná svatý František. Nestihla jsem prozkoumat podstavec, jestli tam není něco napsané, protože se mi rychle vzdaloval pejsek a navíc se někdo blížil :D Tak jsem svatého jen pozdravila sepjatýma rukama a poklonou a sneslo se na mě něco krásného a klidného, co mě moc zahřálo u srdce♥

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí