sobota 4. června 2016

Pár km za městem







7 komentářů:

  1. Žeby bolo pred búrkou?
    Mám rada to divadlo na oblohe, každú chvíľu iné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásně:-))) Máte už velké třešně! byť zelené a ta Ostrava z dálky je také krásná...akorát mi moc k srdci nepřirostla, nevím, čím to je. Lidé, co v ní žijí ji mají rádi a já nic...Jinak se měj hezky! K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Ostrava taky nic neříká, ale my nejsme v centru, spíš na "venkově" :-)

      Vymazat
    2. řekla bych, že pohled z dálky není na Ostravu, ale na Beskydy, a ty jsou fakt super, doporučuju :-). Nevím přesně, odkud Amy fotila, ale tipla bych, že někde z "jižního konce".
      zdravím,
      Monika

      Vymazat
    3. Ten komentář o Ostravě z dálky patřil k minulému článku:-) To jen Kejt psala jeden komentář místo dvou:-)

      Vymazat
  3. http://dennapicu.pise.cz/1517-hafo-duvodu-cemu-byt-ostravakem.html

    OdpovědětVymazat
  4. http://dennapicu.pise.cz/204-ostravak.html

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí