pátek 4. listopadu 2016

Prostějovský hodokvas















6 komentářů:

  1. Díky za celý seriál fotek - cesta do Prostějova - každý den jsem se těšila na další obrázky. Příroda krásná podzimní, cesta byla jistě příjemná :). Nejvíce mě zaujaly netradiční fotky z města, jsou pořízené z úplně jiných úhlů, než jsme zvyklí a proto jsou zajímavější a pěkné :). Pěkný víkend přeje Maryša z Prostějova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je hezké, že tu mám čtenářku z Prostějova. MILUJI své rodné město a jeho návštěvy jsou pro mě zázrakem a pohlazením pro duši...Chybi mi...ale to nesmím říkat moc nahlas...

      Vymazat
    2. Každému chybí jeho rodné město. Já už ve Varech taky dlouho nebyl, ale vzpomínky mám hezké.
      A ten Prostějov si už taky nějaký ten rok slibuju při návštěvě Moravy.
      Hezké fotky.

      Vymazat
  2. Já Vás čtu pořád, jen nejsem typ co stále kecá :), ale líbí se mě blog a vím, že jste z Pv. Též někdy zkouším uhodnout hádanky, ale jsem vedle jak ta jedle :). Pěkný večer Maryša z Pv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda za každou věrnou čtenářku, čtenáře.

      Vymazat
  3. Taky se mi obrázky z Prostějova moc líbí.
    Můj muž se narodil kousek odsud a svého času jsme tu byli několikrát do roka :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí