neděle 20. listopadu 2011

Pes v letu


Minulý víkend jsme vzali Betynku do parku....


Byla šťastná jako blecha....


Chtěla jsem ji vyfotit, ale nechtěla mi posedět "modelem",
.....tedy "modelkou".....


Ale i tak mají fotky něco do sebe....


Nebo ne?



7 komentářů:

  1. Úžasný, jak je z těch fotek vidět Betynčina radost, naprosto si to užívá a to je fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Svoboda a volný výběh je k nezaplacení i pro člověka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdřív jsem si myslela, že jsem omylem překlikla na svůj blog :-) Vidím cosi bílého, rozmazaného a ona je to Betynka a ne Adélka :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Psí kamarádka je krásná i za letu.Papa

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou možná rozmazané, ale vyjadřují radost z pohybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky s Bobešem a Matesem problémy je vyfotit v pohybu aby ale taky bylo poznat v té šmouze co to vlastně je. Obdivuju fotografy kteří to umí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji to, že jsi ho dokázala vůbec zachytit. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí