neděle 29. ledna 2012

Sousedova slunečnice





8 komentářů:

  1. To jsou krásné fotky.Slunečnice vypadá jak stojací lampa :-)moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem myslela, že je to lampa :-) U vás je ale sněhu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je síla, slunečnice v lednu:))
    Ptáčci mají, nebo asi spíš měli samoobslužné krmítko :)

    OdpovědětVymazat
  4. nono toto slunečnice mám ráda ale tahle "sprcha" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rampouchy na slunečnici jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi připomenula sprchu.
    A malý výřez z ní by byla prima hádanka. Myslím, že by moc lidí neuhodlo. Ona se ledová slunečnice moc často nevidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hádanka mě tentokrát nenapadla. Musím vymyslet jinou, ale nápady docházejí...

      Vymazat
  7. Amelie, to je zajímavá fotka. To se hned tak neuvidí. Máš úžasný pohled na svět kolem nás.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí