úterý 31. ledna 2012

Jabloň





5 komentářů:

  1. Amélie, krásně jsi nafotila zasněženou jabloň. Fotky se mi moc líbí. Přijdu se podívat na další. Měj se pěkně. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, vy máte taky sněhu a fotky jsou moc hezké,mně se nejvíc líbí ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  3. fotkami si mi pripomenula, že som už videla takto zasneženú jabloň ale ešte aj s jablkami :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, to je snad poprvé, co vidím v Čechách letos sníh. Tak jste se přeci dočkali.

    OdpovědětVymazat
  5. Také se divím, že je u vás sníh. Zde v Hradci není zhola nic. Mít zahradu je krásné. Míval jsem ji. Nyní už jen balkon. Jak nám kvete, mám snad někde v archivu blogu.
    Je skvělé, že žijete tak blízko k přírodě. Mnoho pozdravů posílá Petr.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí