neděle 23. října 2011

Hádanka č.3

Táák....

..... zdálo se, že se vám hádání zalíbilo.

Další hádanka je asi moc jednoduchá....
Ale to nevadí.
Mně se fotky líbí.

A člověk by měl dělat radost i sám sobě. :-D
Tak hádejte...

12 komentářů:

  1. Že by to byl Nil z vesmíru? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Okolo jakého vypuštěného rybníka jsi jela, šla?
    Nebo to je odkaliště nějakého dolu? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To opravdu vypadá, jak vypuštěný rybník, nebo zkrátka, nějaké bahýnko. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych řekla, že je to dno vypuštěného rybníka.

    OdpovědětVymazat
  5. Amél, to je u nás! Přírodní rezervace Soos! :-))
    evice

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, SOOS to určitě není, tak daleko jsem nebyla, ale někdy bych se tam ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
  7. No svádělo by to říct že to je vypuštěný rybník, ale já si tipnu něco jiného, kámen nebo nějaká skála?

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tipy. Líbí se mi vaše představivost. Je to nějaký vypuštěný rybník. Ale bahno maluje nádherné obrazce.

    OdpovědětVymazat
  9. ta první fotka je umělecká-krásná momentka, ta se ti opravdu moc povedla..

    OdpovědětVymazat
  10. Drahuško, děkuji Ti za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  11. To bude určitě vypuštěná přehrada na Plumlově, žeee??? Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  12. Janko, není...Tahle fotka je focená dřív...Nějaký rybník u Divišovic. :-P

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí