sobota 18. srpna 2012

Můj milovaný Prostějov











5 komentářů:

  1. Milá Amelie, díky za ukázky Prostějova. Tam já nikdy nebyla. Jsem ráda, že můžu už při prohlížení blogu cestovat:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem v Prostějově dosud nebyl, alespoň se nepamatuji. Moje cesty vedly většinou na Olomouc a okolí nebo Uherskobrodsko. Ale věřím, že se do PV určitě podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. A víš, jaké novinky se chystají ??? Bude se bourat KAScentrum, přemísťovat tržnice na Plumlovskou ulici, stavět další rondely a kdoví, co ještě....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, nevím. Nic nevím a moc mě to mrzí. Dřív mi babička schovávala Prostějovský týden a teď nic. Tak třeba mají v plánu nějaké moderní kulturní středisko. Můžeš mě průběžně informovat. :-)

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí