čtvrtek 13. prosince 2012

Čekání na autobus












2 komentáře:

  1. Krásný kostel, já jsem taková "kostelová". Zajímám se o kostely, ráda se mrknu dovnitř. Už jsem jich navštívila spoustu a čím starší stavba, tím je pro mně zajímavější. Někdy jedu na výlet opravdu jen proto, abych si prohlédla tamní kostel. Třeba namátkou sv. Jakuba v Rovném u Skalice, ve Vysoké, Skramníky, Vinec, sv. Vavřince tady u nás, Chvojínek, Obděnice, Sedlčany, Mělník, téměř všechny pražské kostely, atd. Hodně jich projdu ve dnech EHD nebo když je noc kostelů. To se člověk dostane i tam, kam se běžně nesmí.
    Můžu se zeptat, kde je tento?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedlčany? Tak to je kousek. Na obrázku je kostel ve Voticích.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí