sobota 29. prosince 2012

Západ slunce





6 komentářů:

  1. NO škoda že já jsem to nestíhala jeli jsme vlakem z PRAHY a ten západ slunce byl tak červenej tak krásnej že jsem takový snad ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo JEN cestou z nákupu,ale MUSELA jsem zastavit a vyfotit to. Focení mě nabíjí, když kolikrát klesám pod tíhou autismu.

      Vymazat
  2. Marcelko,
    krásný západ...
    Já západ sluníčka miluju a představ si, dnes jsem fotila východ-nějak jsem nemohla spát...
    Chci Ti popřát krásné poslední dny v tomto roce a do roku nového - všechno krásné a abys byla šťastná!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Východ slunce? Ten už jsem dlouho nefotila. Jedině že bych některý den zůstala déle vzhůru. Pssst:-) Jaruško, děkuji za přání. Krásný nový rok i Tobě.

      Vymazat
  3. Milá Amelie, jen náhodou jsem se dostala na váš blog a jsem moc ráda. Jako někoho znenadání osloví Bůh a ukáže mu cestu, zklidní, tak mě oslovují vaše články. Nejsem věřící, ale do kostela někdy zajdu, ale myslím si, že to oslovení je dílem okamžiku. Nikdy jsem nic podobného nezažila, až teď, skoro v šedesáti letech. Některý den jdu na váš blog i 3x a čekám na nové zprávy. Vaše popisky u fotek syna i dcer jsou psané neskutečně pěkně a obdivuhodně. Na vašem blogu jsem zajela až na úplný začátek a úspěchy a hlavně trpělivost, kterou máte s Jeníčkem (už to oslovení Jeníček není tak časté a nikdy bych neřekla, že tak pěkné)jsou neskutečné. Máte určitě velice těžký život hlavně po psychické stránce a proto vás tak obdivuju a proto také to oslovení. Nesetkala jsem se s takto nemocným dítětem, ale už výchova "normálních"(ale co je normální) dětí je náročná a zodpovědná. Přeju vám všem hodně úspěchů, radostí, pokroků a hodně zdraví. A prosím pište, pište a pište. Až budu zase plná obdivu k vám, tak napíšu. Mám ale raději ústní podání, při psaní mám myšlenky rychlejší než prsty a pak nastane problém. Tak někdy příště. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Milado, děkuji za nádherný komentář. Nesmírně jste mě potěšila a vykouzlila jste úsměv na mé tváři, což je v posledních dnech obdivuhodné. Děti usínají kolem třetí čtvrté hodiny ranní a já padám únavou.Kvůli takovým krásným lidem jako jste vy, budu psát dál (budu-li mít přístup k internetu). I mně to pomáhá. Moje skoro jediné spojení se světem, má relaxace, můj zdroj nové síly a radosti. Děkuji, že jste napsala. Moc si toho vážím.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí