neděle 10. března 2013

Hádanka č. 47


A správná odpověď je zde:



6 komentářů:

  1. Ahoj, mohla by to být drátěná polička nebo organizér na zdi. Ahoj a hezkou neděli. Jsem ráda, že jsou "hádanky" zpátky:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, několik "zájemců" si o hádanky přímo řeklo (jsem ráda, že se hádanky líbí), ale když člověk kromě obchodu nikam nechodí, pak to jde špatně. A často si všimnu, že když už KONEČNĚ někam jdu (jedu), pak jsem tak zamyšlená a zavalená starostma, že se zapomínám dívat OKOLO SEBE...
      A díky vám, svým "čtenářům", se zase učím dívat vděčnýma očima okolo sebe. "Nutíte" mě nemyslet na starosti, ale být zase malým dítětem radujícím ze z maličkostí okolo nás.

      Vymazat
  2. Tipnu si nějaký zámek, mřížová dvířka

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to jak sušák na prádlo,ale to by bylo moc jednoduché,navíc to jde uvolnit no nevím L.

    OdpovědětVymazat
  4. Ukotvení nějaké drátěné sítě. Ale co odděluje tedy nevím. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí