sobota 2. března 2013

Kameny


Děkuji za kameny, které jsi mi naházel do cesty.
Díky Tobě jsem tam, kde jsem.

(z internetu - Každý den s citátem)

5 komentářů:

  1. Tak to je opravdu silný citát! Díky Amélie.

    OdpovědětVymazat
  2. Jenže, když na Tebe ty kameny hodí mnoho lidí najednou, potom tě s nima jen zasypou. Tím chci říct, že každý člověk má své individuální hranice, kdy je ještě schopný z oněch kamenů základ vystavět. Pokud množství kamenů přesáhne jeho míru, takový člověk se spíše zhroutí sám do sebe nebo totálně rezignuje nad svým životem. Pozvednout potom takového člověka je nesmírně těžké, zvláště pak, pokud se on sám už opustil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé drahé malé srdce, myslím, že o TOMHLE něco vím a i mně několikrát hrozilo, že mě ty kameny zasypou... Nezasypaly...

      Vymazat
    2. A právě pro toto Tě nesmírně obdivuji. Musíš být neuvěřitelně silná osobnost.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí