neděle 2. března 2014

Řetězový most Stádlec











5 komentářů:

  1. tenhle most se mi moc líbí....znám ho jen z fotek. Sice bych ho chtěla vidět naživo, ale je to daleko a bez auta se tam těžko dostanu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný most a klidné místo.
    Přeji více takových minivýletů :-)
    Jana M.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to nebyl cílený výlet, ale spíš spojení "příjemného" s nutným, ale díky Bohu za každé vystrčení nosu z domu:-)

      Vymazat
  3. Most u ,,Stálce,,je od nás co by kamenem dohodil.Jezdívala jsem tam ráda na kole i chodila pěšky.Je až neuvěřitelné,že kdysi byl přes starou Vltavu na Podolsku(taky co by kamenem dohodil).Místo řetězáku je most Podolský,betonový,ale je také pěkný.A místo staré Vltavy pořádná řeka.Je veliká škoda co všechno muselo zmizet hluboko pod vodou.Překrásná krajina,těch chaloupek,jezů,domovy, a nejhorší na tom je to ,že už se to nikdy, ale vůbec nikdy nedá vrátit.Vždy, když vidím staré fotky nebo filmy z doby před napuštěním Orlické přehrady bolí mě u srdce a je mi smutno.A upřímně závidím všem těm vorařům,převozníkům ,cestujícím na loďkách i obyvatelům,,pobřeží,,že to zažili.Tu starou řeku. Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlela,dost blízko.Nějakých 8 kilometrů na obě strany,jak k řetězáku tak na Podolsko.Takže skoro uprostřed cesty.Přes Podolský most jsem jezdila do Písku do práce každý den šest let.Je to už hodně dávno.Lidé z Podolí,co jezdili se mnou vyprávěli,že když byl ještě starý most-řetězák tak se autobusem přes něj nejezdilo.Autobus zastavil před mostem,cestující přeběhli most a za ním čekal další autobus,naskočili a mohli pokračovat dál.Na Písek nebo Tábor.Bydlím odtud ted moc daleko, ale mám tam rodiče a bráchu s jeho rodinou.Jitka.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí