pondělí 3. března 2014

Váha v nemocnici


..že by se na této váze ještě vážila miminka?


Asi ano....


PROČ by jinak byla v nemocnici na JIP-ce?

5 komentářů:

  1. Nemá se na ní co pokazit, jen musí trochu studit ...

    OdpovědětVymazat
  2. Váhu na jip chápu- je spolehlivá,ale co Vy na jip??hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tam nedávno na návštěvě. na této váze jsem před 15,5 lety vážila Elišku, Jenda už měl váhu modernější.

      Vymazat
  3. Už jste dlouho nezmínila ani slovíčkem Šárku,tak doufám,že i ona je v pořádku.čtu si u Vás už dlouho,ale nepíši...Přeji hodně sil a zdraví Vám všem:-)hanka
    ps: jo a moc se mi líbily fotky a přiístup ve škole pro Jeníčka

    OdpovědětVymazat
  4. já před 5 lety na ní v porodnici vážila syna

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí