středa 14. března 2012

Dráty pokaždé jinak



Všechno je focené za jízdy a přes sklo auta, tudíž prosím o shovívavost....


Samozřejmě jsem neřídila já.


 Počet najetých kilometrů za posledních 7 měsíců klesl na nejhlubší minimum v historii mého řidičského průkazu.


 Nikdy bych netušila, že mě hormonální antikoncepce může na několik měsíců (doufám, že NE na několik LET) vyřadit z  "provozu".


Až začne jaro, chci se pomalu navracet ....


....mezi lidi, do života, na procházky, ale snad i za volant....
Držte mi palce.

6 komentářů:

  1. Je úplně jedno, jestli je to focené z auta nebo třeba z nebses - už dlouho jsem neviděla tak nádherné fotky! Líbí se mi ta atmosféra, ty jasné, ale přesto tak nějak tlumené barvy...Sice píšeš, že tu nechceš myslet, ale ve mne tyto fotografie vyvolaly snad desítky myšlenek. Je to všechno v jednom tónu, který je - aspoň mému oku velice příjemný, děkuji za ně:)

    Haňa (www.mammo.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, děkuji za nádherný komentář. Udělala jsi mi jím velikou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie, není vůbec zač - když se mi něco líbí, tak chci, aby to autor věděl, protože to zahřeje u srdce, sama to dobře vím.

      Vymazat
  3. Marcelko, moc hezké fotky, úplně nejvíc se mi líbí ta první a poslední , miluju západy a východy slunce, jsou tak plné energie a tu právě z těch dvou fotek úžasně cítím. Brzy se s Jendou uzdravte.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám kamarádku, která taky ráda fotí za jízdy. Říká mi, že velmi často si připraví snímek a když zmáčkne spoušť, tak příjde cedule nebo sloup, takže je po snímku.
    Tady to vypadá, že sloupy byly záměrem. Máš príma nápady.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí