čtvrtek 8. března 2012

Neocube ptačí budka


Prý je to ptačí budka.... říkala Eliška....


Tak tomu budu věřit. :-P



Tady vypadá trošku křivá....ale za to nemůže Eliška.
To já jsem ji svýma prackama "lehce" přimáčkla...
A tímto se Elišce hluboce omlouvám.

8 komentářů:

  1. Eli je šikovná, dobrá představivost.

    OdpovědětVymazat
  2. Eliška je moc šikovná, já Ti ty holky tak závidím! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška je hezky zručná a já tohle vytvořit a mamka mi to takhle "počochnit" tak sem pěkně naštvaná !!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "počochnit" , jo? Však ona se taky pěkně zlobila. Mám vzteklé děti. :-P

      Vymazat
  4. Ještě si děvčata vzpomenou na kuličky Neocube, nebo už jsou jen pro Jeníka? :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí