středa 21. března 2012

Ve starožitném krámku





13 komentářů:

  1. Nádherný obchůdek! Ty kameninové bábovky a hrnečky... Asi (určitě) bych neodolala a nakoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pani, tak tu by som sa vedela nafotiť... krásne zátišia by sa dali vytvoriť

    OdpovědětVymazat
  3. Amelko, krásný obchůdek, a copak jsi si koupila?? Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si malou modlitební knihu z roku 1920 a holkám dřevěné křesílko pro krále (pro Barbinky).

      Vymazat
  4. Tyhle krámky mám děsně ráda a moc ráda do nich chodím. Můj kamarád má takhle plnou chatu, a vždycky mu tam objevím něco nového. jenže on dělá na sběrně a takové krásné věci které mu tam lidé přinesou si bere a dává jim novou šanci....

    OdpovědětVymazat
  5. dobrý den, prosim vás , kde je ten krámek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže je tak daleko!
      Stejně vím, proč do takovýchhle krámků nelezu.
      Neodolala bych a určitě něco koupila. Krásné staré hrnce a mísy, džbány, všechno kvalitní, co přežilo několik desetiletí.
      Sama bych potřebovala něčeho se zbavit, takhle bych zase něco domů přitáhla...
      Aspoň na obrázcích se můžu pokochat tím pohledem a říkat si - tohle bych si vzala, tohle taky a tamto taky... :-)

      Vymazat
  6. Krása-věci s duší!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. jé já se nepodepsala. tak znova prosím kde je ten krámek? Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Já tydle krámky vysloveně miluju :-) Samé krásné vecicky

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji Ti za návštěvu v mém skromném blogu ?dnes jsem u Tebe objevila Ameriku :-)) nemůžu se momentálně zdržet na Tvém blogu ,ale vím ,že jsem určitě brzy přijdu ..protože Tvůj blog uršitě stojí za přečtení a i když je Ti tolik kolik Ti je hluboce se před Tebou skláním ....

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že je to tak daleko. Takové krámky zbožňuji.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí