sobota 24. března 2012

Ořezané stromy


Fotky nejsou moc kvalitní.


Fotila jsem z auta a stromů jsem si všimla na poslední chvíli....


Neměla jsem odvahu prosit řidiče, aby mi stavěl snad každý kilometr kvůli focení....


Holt to se mnou řidiči nemají jednoduché.
Nebo já s nimi?
A tak je většina fotek focená za jízdy a přes sklo.


Ale i tak mi přijde, že tohle stálo za vyfocení. :-P

6 komentářů:

  1. Marci,určitě to stojí za vyfocení,nadělat takový paskvil,no to zase dostal pilu do ruky,,zahradník???,,Ano,obroste to,ale ten strom má taky dušičku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se taky vyděsila. Něco takového jsem viděla poprvé v životě.

      Vymazat
  2. Já bych to zkusil se zeptat. Vždy jsou dvě možnosti. Buď zastaví a nebo ne
    A k těm stromům - nejsem zahradník a nevím proč takové razantní řezy, ale snad nemáme jen neodbornou údržbu a ví se, co se koná. Ale je pravda, že to je smutný pohled na celou alej.

    OdpovědětVymazat
  3. To je smutné... Jak je každý strom jinak vysoký - absolutně mi to postrádá smysl. :( Vypadá to jako by se někdo učil s motorovkou a nebo je to udělané záměrně a za rok to povolí pokácet všechno, protože to neobrazilo. Můžu se zeptat, kde to je?

    Přeji vám pěkný večer,
    s pozdravem Lenka.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie,chudáci stromy mají přece taky duši...snad se nějak vzpamatují a v létě to bude vypadat jiné....
    Zbyněk

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí