úterý 5. června 2012

Čumáček na stole




11 komentářů:

  1. jéééé ta je roztomilá!!! :) Omlouvám se, že jsem to tu zanedbávala, měla jsem toho strašně moc, už jsem ale zas tu! :) Děkuji za tvé komenty i v mé nepřítomnosti! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je tak krásná... a ten upřímný pohled... s červenou mašličkou je to prostě frajerka! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásná princezna. A jak se nechá hezky vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  4. Hotová Fifinka ze Čtyřlístku. :)
    Má krásný pohled.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůůůůů, tak to jsou překrásné fotky úžasně trpělivé fenečky. Je nádherná a já jí imaginárně posílám na sto pusinek a pohlazení po její krásné hlavičce. :-) Takovéto fotky naprosto miluji. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Betynka je moc krásná, má podobné oči jak náš Bobeš :-)....jenže ten mi takhle modelem nepostojí....

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí