úterý 19. června 2012

Větev





7 komentářů:

  1. Pěkné fotky, sice trochu depresivní, ale jsou zajímavé.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přijdou trochu smutné, ale jak to máš přiblížené, tak ten kořen větve je hodně zajímavý. Jen mi nejde do hlavy, že na těch dvou prvních fotkách je vidět odraz domků, nechápu kde se tam vzaly???

    OdpovědětVymazat
  3. Taky míněn domek připadal jako odraz, ale je to optický klam. Při pozorném prohlédnutí obrázku je vidět, že onen žlutý okraj fotografie je zídkou u schodiště a vlastně by neměl být vodorovně, ale šikmo dolů. Tak by se narovnala zeď přilehlého domu a správná perspektiva už dá poznat, že onen "odraz" je průhled na protější stráň.
    Jak jsem již říkal, sám jsem se nechal nachytat, ale při zvětšení to je vidět. :-)
    Povedené obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. Domek v mém nočním komentíku není "míněn", ale správně mělo být "mi ten domek". Občas si se mnou mobil zahraje spisovatelské člověče, nezlob se. :)
    Větev mi připomíná za hlavu visící rybu.
    A smutně mi z obrázků neni, nic depresivního na nich nevidím. Protože to podle malých listů a svěží jarní zelené na dalším porostu vypadá na nějakou jarní fotografii, tak mi přijde, že ten strom není suchý, jen ještě nerozpučel. Není důvod k smutku.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nápadité fotky. Budu muset pohledat a pochlubit se vlastní větví :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu se ubránit pocitu, že jsem ty fotky někde viděl. Snad v nějakém pořadu o zahradě... Posíláš fotky do soutěží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, kavalíre, neposílám, na to mi nezbývá čas.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí