pátek 8. června 2012

Pivoňky




6 komentářů:

  1. Další úlovek po dešti?
    U nás teď docela pěkně leje. Nechceš přijet k nám na foto výlet? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foto výlet není špatný nápad, ale zatím nemám "propustku" ani zdravou nohu.

      Vymazat
  2. Pivoňky mám hrozně moc ráda - jejich vůně mi vždycky přinese dobrou náladu. A tak není divu, že jsem si nedávno nakoupila pivoňkový sprchový gel a vůni - stačí jedna koupel nebo jedno šplíchnutí a hned jsem na zahradě u babičky, i když jsem jinak v paneláku v Brně.

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné květy - u nás letos všechny hlízy vymrzly, v kůlně nic nepřežilo a sklep nemáme. Ať se daří

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji pivoňky - krásné, bohaté květy a ta jejich vůně. Moc se těším
    až začnou kvést ty moje. Ale zasadila jsem je letos, tak musím ještě rok počkat.

    OdpovědětVymazat
  5. My máme pivoňku také omrzlou, je jí škoda... Je to dřevitá pivoňka a kvete velkými růžovými květy. Ani nevím jestli jsem ji někdy vyfotil, byla jako samozřejmá součást zahrady tak mě to ani nenapadlo. Doufám, že budu mít ještě příležitost...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí