středa 30. října 2013

Trošku netradiční výhled z okna




1 komentář:

  1. tak tohle miluju - když se nebe zbarví do červena, fialova, prostě netradičně. to je fakt nádhera. jelikož bydlíme nad údolím, je takto barevné celé nebe bez ohraničení, ale mě to vždy tak fascinuje, že tu krásu nikdy nevyfotím. prostě jen bez dechu civím a nasávám do sebe ty odstíny červené, oranžové, fialové, ty které tam zrovna kralují. já nejsem ani tak fotograf, jako spíše spisovatel, já bych to dokázala hodinu popisovat a přece se od té nádhery neodtrhnu a nezačnu po baráku hledat foťák, no ne? i když toho pak lituju, jasně, ale v ten moment jsem učarovaná... jetšě že jsi tady ty, že tyto krásy zachytíš, díky
    gábina

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí