středa 2. listopadu 2011

Hádanka č. 6

 S touhle hádankou nemám nic společného.

 Elišce se zalíbilo vaše hádání a sama vymyslela novou "hádanku".

 Sama to vyfotila, upravila, poslala mi to do počítače....


A na vás je napsat...CO TO JE?

Vyluštění hádanky....
BYLY to pětikoruny, vyhrála Ivetka.
Gratuluji!

13 komentářů:

  1. Řekla bych, že to jsou kovové koruny, dvoukoruny nebo pětikoruny složené do trojuhelníku, ale je to spíše moje bujná fantazie? - :))

    OdpovědětVymazat
  2. Eli to jsi šikulka, ta oranžová fotografie vypadá nádherně :-) já to tipuji na brož či ozdobnou klipsu na opasek, kabelku?

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, já tipuji že by to mohly být magnetické kuličky máme je doma ve stavebnici tuším Geomag. Eliška je šikulka, holt jablíčko nespadlo daleko od stromu. Hezký večer všem přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Eliška je šikovná, fotky upravila pěkně.
    Na obrázcích ty předměty vypadají ploché, ale přesto zkusím, jestli to není toto.

    OdpovědětVymazat
  5. Víčka od petlahví?
    JitkaT.

    OdpovědětVymazat
  6. Rozuzlení bude, až přijde Eliška ze školy, ale myslím, že víčka od pet lahví ani brož to nejsou.

    OdpovědětVymazat
  7. já si ještě tipnu :-) seřazené tužkové baterie a focené z výšky..jsem moc zvědavá na rozuzlení:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Že by skleněnky:-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. K TÉTO HÁDANCE CHYBÍ ODPOVĚĎ - CO TO TEDY JE??

    OdpovědětVymazat
  10. Nechybí odpověď. :-P
    Já jen nestíhám. Včera byl náročný den.
    Už jsem to napravila.

    OdpovědětVymazat
  11. Mince? Velice kreativní nápad i fotografie...
    renátka Alatka

    OdpovědětVymazat
  12. Na začátku jsem ti tipovala na pyramidu z nějakých dekoračních předmět - třeba na plastové kapky rosy a vida prašule to byly:)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí